Turun kaupunki | § | Päätöspöytäkirja | 1 |
Kaupunkiympäristötoimiala, seudullinen joukkoliikenne | |||
Joukkoliikennepalvelujohtaja | 8 | 10.02.2020 |
1742-2020 (02 08 00, 08 01 00)
Asiakaspalveluohjeistuksen tilaaminen Roger Studio Oy:ltä
Markkinoinnin ja viestinnän suunnittelija Sinikka Martinez 7.2.2020:
Seudullisen joukkoliikenteen vuoden 2020 markkinoinnin ja viestinnän yhtenä tavoitteena on parantaa asiakaskokemusta. Tarkoituksena on luoda Fölille yhtenäinen, harmoninen tyyli hyödynnettäväksi eri palvelukanavissa eli palvelu- ja latauspisteissä, puhelinpalvelussa, chatissä, busseissa, palautepalvelussa, sosiaalisen median kanavissa ja erilaisissa sidosryhmäyhteyksissä. Asiakaspalveluohjeistus toimii ns. asiakaspalvelusäännöstönä, joka helpottaa ja yhdenmukaistaa Fölin asiakaspalvelua. Asiakkaiden hyvien palvelukokemusten myötä Fölin imago paranee ja vahvistuu.
Roger Studio Oy tarjoaa asiakaspalveluohjeistuksen toteutusta Fölille hintaan 2990 euroa (alv 0 %). Tarjous sisältää kahden hengen tiimin. Ohjeistuksen suunnittelu toteutetaan yhteiskehittämisen periaatteella sisältäen mm. työpajatyöskentelyä. Roger Studio Oy on Turun kaupungin kilpailuttama hankintapaikka.
Joukkoliikennepalvelujohtaja Sirpa Korte 7.2.2020:
PäätösPäätin tilata Roger Studio Oy:ltä Fölin asiakaspalveluohjeistuksen hintaan 2990 euroa (alv 0%).
Tilaus maksetaan Seudullisen joukkoliikenteen Markkinointi-tililtä.
Hankintayksikköä sitova sopimus ei synny tällä päätöksellä vaan vasta erikseen tehtävällä kirjallisella tilauksella.
Sirpa Korte
joukkoliikennepalvelujohtaja
Jakelu
aoRoger Studio Oy
tiedTurun kaupunkiseudun joukkoliikennelautakunta
tiedXXXXX
tpvXXXXX
tpvXXXXX
tiedXXXXX
Liitteet:
Kytosjl § 8
Liite 1:Tarjous asiakaspalveluohjeistuksesta