Turun kaupunkiseudun joukkoliikennelautakunta Aloite
Turku 13.4.2016
Kokoukselle
Fölin digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä vuorovaikutuksen ja rahanteon parantamisesta
Esitetään, että joukkoliikennetoimisto mitä pikimmin ryhtyy Fölin digitaaliseen markkinointiviestintään uusien asiakkaiden saamiseksi Ja vanhojen sitouttamiseksi Fölipalveluihin.
1.vaiheessa kerätään monialaisin keinoin nykykäyttäjien nettiosoitteet ja kohdistetaan digimarkkinoinnin painopiste heihin. Laaditaan digiviestintä strategia.
2.vaiheessa aktivoidaan uusia asiakkaita Fölin mission ja tarkoituksen kuvaamiseksi tuleville asiakkaille.
3.vaiheessa ryhdytään digiverkostoitumaan sellaisten toimijoiden kanssa, joiden avulla saadaan synergiaetuja ja voidaan laajentaa Fölin palveluita uusille aloille (terveys- ja sivistyspalvelut, seudullinen matkailu, vesiliikenne etc.)
Mikael Miikkola