Turun kaupunki | § | Päätöspöytäkirja | 1 |
Hyvinvointitoimiala, toimialan hallinto | |||
Loppupvm 31.5.2021, Talous- ja hallintojohtaja | 41 | 28.02.2020 |
2629-2020 (02 08 00)
Effica YPH -lisäpiirteiden hankinta
Hyvinvointitoimiala, palvelualuejohtaja Sirpa Kuronen ja ratkaisupäällikkö Minna Salakoski 26.2.2020:
Talous- ja hallintojohtajan oikeus toteuttaa hankinta perustuu toimialajohtajan hallinnon järjestämispäätökseen 25.1.2019 § 2.
Perheoikeudellinen yksikkö laajenee maakunnalliseksi 1.3.2020 alkaen.Perheoikeudellinen yksikkö sijoittuu hallinnollisesti Turun kaupungin perhe- ja sosiaalipalvelujen palvelualueelle. Jotta perheoikeudellisten palveluiden alueellistamisen aiheuttamat muutokset tietojärjestelmäpalveluissa saadaan jatkossa toteutettua, tarvitaan Effica YPH (yksilö- ja perhehuolto) lisäpiirteiden hankintaa.
Ratkaisupäällikkö Minna Salakosken Tieto Finland Oy:ltä saaman tarjouksen mukaan hankinnan 48 kk laskennallinen arvo on yhteensä noin 30 450 (alv 0%) seuraavasti:
Hankinta ei ole mahdollista muilta toimittajilta, sillä hankittavat ohjelmiston lisäpiirteet ovat kiinteä osa Effica-asiakastietojärjestelmää.
Esitämme, että Tieto Finland Oy:ltä hankitaan Effica YPH -lisäpiirteet perheoikeudellisen yksikön tarpeisiin hankinnan 48 kk laskennallisen arvon ollessa yhteensä noin 30 450 (alv 0%).
Kustannukset kohdistetaan kustannuspaikalle 20260 siten, että kertakustannus ja ensimmäisen vuoden käyttöpalvelu kohdistetaan tilastolliselle tilausnumerolle 104363. Myöhempien vuosien käyttökustannukset kohdistetaan perheoikeudellisiin palveluihin.
Talous- ja hallintojohtaja Max Lönnqvist 28.2.2020:
PäätösPäätin, että edellä esitetyn perusteella Tieto Finland Oy:ltä hankitaan Effica YPH -lisäpiirteet perheoikeudellisen yksikön tarpeisiin hankinnan 48 kk laskennallisen arvon ollessa yhteensä noin 30 450 (alv 0%).
Päätös voi muuttua tehdyn oikaisuvaatimuksen, hankintaoikaisun tai ylemmän viranomaisen otto-oikeuden perusteella.
Max Lönnqvist
talous- ja hallintojohtaja
Liite Oikaisuvaatimusohje
Jakelu
aoTieto Finland Oy
tiedSosiaali- ja terveyslautakunta
tiedXXXXX
tpvXXXXX
tpvXXXXX
tiedXXXXX