1.Kortti/ranneke ei toimi (ei ulkoisia vaurioita)
Uusi liikuntaranneke / Senioriranneke/-kortti / Kimmokeranneke
-Rannekkeen hinta voidaan hyvittää 2 vuoden ajan kortin ostopäivästä (tarkistetaan Liiteristä rannekkeen numeron perusteella)
-Rannekkeella olevat tuotteet voidaan siirtää uudelle rannekkeelle asiakaspalvelupisteessä tai asiakas voi saada hyvityksen pankkitilille, jos asiakas luovuttaa toimimattoman rannekkeen meille.
-Sarjatuotteen ostaneella pitää olla kuitti ostosta ja kausituotteen ostajalla henkilöllisyystodistus
Vanha Pusatec-kortti
-Kortilla olevat tuotteet voidaan siirtää uudelle rannekkeelle asiakaspalvelupisteessä tai asiakas voi saada hyvityksen tuotteiden osalta pankkitilille (täytetään korvausehdotuslomake).
-Asiakas luovuttaa toimimattoman kortin.
-Asiakkaalla pitää olla kuitti.
-Asiakas ostaa tilalle uuden rannekkeen
2.Kortti/ranneke katkennut tai osittain rikki
Uusi liikuntaranneke / Senioriranneke/-kortti / Kimmokeranneke
-Asiakas ostaa uuden rannekkeen
-Voimassaolevat tuotteet voidaan siirtää uudelle rannekkeelle rannekenumeron (kuitti) perusteella
-Ranneke luovutetaan asiakaspalvelupisteeseen
-Sarjatuotteen ostaneella pitää olla kuitti ostosta ja kausituotteen ostajalla henkilöllisyystodistus
Vanha Pusatec-kortti
-Asiakas ostaa uuden rannekkeen
-Voimassaolevat tuotteet voidaan siirtää uudelle rannekkeelle korttinumeron perusteella
-Kortti luovutetaan asiakaspalvelupisteeseen
-Sarjatuotteen ostaneella pitää olla kuitti ostosta ja kausituotteen ostajalla henkilöllisyystodistus
3.Kortti/ranneke kadonnut
Uusi liikuntaranneke / Senioriranneke/-kortti / Kimmokeranneke tai vanha Pusatec-kortti
-Ei hyvitetä
-Asiakas ostaa itse halutessaan uuden rannekkeen.
-Sarjatuotteen ostaneella pitää olla kuitti ostosta ja kausituotteen ostajalla henkilöllisyystodistus,
jotta asiakaspalvelupiste voi korvata kadonneella rannekkeella olleet käyttämättä jääneet voimassa olevat kerrat, tai kauden. Voimassaolopäivämäärä muutetaan samaksi, kuin kadonneessa rannekkeessa/kortissa olleet. Kadonnut kortti/ranneke laitetaan sulkulistalle.
-Löytynyt ranneke/kortti voidaan ottaa pois sulkulistalta, jos asiakas tulee näyttämään ranneketta/korttia ja kuittia asiakaspalvelupisteeseen. Löytyneestä kortista/rannekkeesta poistetaan mahdolliset voimassa olevat lataukset, jotka on jo korvattu uudelle rannekkeelle.
4.Kortille/rannekkeelle myyty väärä tuote / asiakas on ostanut vahingossa väärän tuotteen (eikä myynnin peruutus enää onnistu)
-Hyvitetään pankkitilille rannekkeen/kortin hinta ja käyttämättä jääneiden kertojen hinta (täytetään korvausehdotuslomake)
-Hyvitys haettava 1kk sisällä ostohetkestä
-Asiakas ostaa uuden rannekkeen, johon oikeat tuotteet ladataan
5.Rannekkeen/kortin tuotteet vanhentuneet
-Ei hyvitetä
6.Rannekkeelta/kortilta leimattu väärä/ylimääräinen tuote
-Yksittäinen virheleimaus voidaan hyvittää antamalla asiakkaalle yksi hyvityslippu suoraan kassalta
-Listaan merkitään hyvityslapun numero, hyvityksen syy ja asiakkaan nimi
-Hyvityslippuun kirjoitetaan asiakkaan nimi
7.Asiakas on sairastunut eikä voi käyttää ranneketta/korttia
-Uintisarja- ja kuntosalirannekkeita/kortteja ei hyvitetä
-Senioriranneke/kortti ja Kimmokeranneke voidaan hyvittää, jos asiakkaalla on lääkärintodistus (liikuntakielto) eikä hän voi käyttää ranneketta/korttia enää ollenkaan sen voimassaoloaikana. Hyvityksen määrä selvitetään erikseen (käyttöaika jäljellä/jäljellä oleva aika)
-Uimakoulumaksut ja muut kurssimaksut voidaan hyvittää lääkärintodistuksen perusteella
o4 kertaa tai vähemmän kertoja kestävien kurssien maksua ei palauteta
oYli 4 kertaa kestävien kurssien osallistumismaksusta hyvitetään käyttämättä jäänyt osuus, mikäli käymättä jää yli 75% kurssista.
-Täytetään korvausehdotuslomake
8.Asiakas muuttaa muualle eikä voi käyttää tuotteita
-Ei hyvitetä
9.Asiakkaasta on tullut opiskelija ja hänen rannekkeellaan/kortillaan on jäljellä kalliimpia aikuisten tuotteita
-Ei hyvitetä. Asiakkaan kannattaa käyttää pois kalliimmat tuotteet ennen kuin lataa uusia kertoja
10.Asiakas on juuri täyttänyt 65v. ja haluaa ostaa seniorirannekkeen/kortin, mutta hänellä on rannekkeellaan/kortillaan vielä käyntikertoja voimassa
-Ei hyvitetä. Rannekkeella/kortilla olevat tuotteen asiakas voi käyttää normaalisti
Muut hyvitykset käsitellään tapauskohtaisesti erillisellä päätöksellä.