Hyvitykset
1.Kortti/ranneke ei toimi (ei ulkoisia vaurioita)
Uusi liikuntaranneke / Senioriranneke/kortti / Aktivointiranneke
-Rannekkeen hinta voidaan hyvittää 2 vuoden ajan kortin ostopäivästä (tarkistetaan Liiteristä rannekkeen numeron perusteella)
-Rannekkeella olevat tuotteet voidaan siirtää uudelle rannekkeelle asiakaspalvelupisteessä tai asiakas voi saada hyvityksen pankkitilille, jos asiakas luovuttaa toimimattoman rannekkeen meille.
Vanha Pusatec-kortti
-Kortin hinta voidaan hyvittää 2 vuoden ajan kortin ostopäivästä, jos asiakkaalla on kuitti (huom! korttien myynti loppui helmikuussa 2012).
-Kortilla olevat tuotteet voidaan siirtää uudelle kortille asiakaspalvelupisteessä tai asiakas voi saada hyvityksen pankkitilille (täytetään korvausehdotuslomake).
-Asiakas luovuttaa toimimattoman kortin.
-Asiakkaalla pitää olla kuitti.
2.Kortti/ranneke katkennut tai osittain rikki
Uusi liikuntaranneke / Senioriranneke/kortti / Aktivointiranneke
-Asiakas ostaa uuden rannekkeen
-Voimassaolevat tuotteet voidaan siirtää uudelle rannekkeelle rannekenumeron perusteella asiakaspalvelupisteessä
Vanha Pusatec-kortti
-Asiakkaalla pitää olla kuitti
-Jos kortista ei saada historiatietoa, tuotesiirrot tehdään kuitin ja siinä olevan korttinumeron perusteella, mikäli asiakas luovuttaa rikkinäisen kortin ja jättää yhteystiedot (+hetun loppuosa) asiakaspalvelupisteeseen
-Asiakas ostaa uuden rannekkeen, johon tuotteet siirretään
3.Kortti kadonnut
Uusi liikuntaranneke / Senioriranneke/-kortti / Aktivointiranneke tai vanha Pusatec-kortti
-Ei hyvitetä
-Asiakkaan halutessa ranneke/kortti voidaan laittaa sulkulistalle, jos asiakkaalla on kuitti ja hän jättää yhteystiedot (+hetun loppuosa) asiakaspalvelupisteeseen
-Löytynyt ranneke/kortti voidaan ottaa pois sulkulistalta, jos asiakas tulee näyttämään ranneketta/korttia ja kuittia asiakaspalvelupisteeseen
Senioriranneke/kortti / Aktivointiranneke
-Asiakas maksaa uuden rannekkeen hinnan ja vanha ranneke/kortti laitetaan sulkulistalle
-Rannekkeella/kortilla ollut tieto voidaan siirtää uudelle rannekkeelle (tarkistetaan asiakasrekisteristä kyseisen rannekkeen/kortin numero ja katsotaan Liiteristä voimassaoloaika)
-Löytynyttä ranneketta/korttia ei saa poistaa sulkulistalta
4.Kortille/rannekkeelle myyty väärä tuote / asiakas on ostanut vahingossa väärän tuotteen (eikä myynnin peruutus enää onnistu)
-Hyvitetään pankkitilille rannekkeen/kortin hinta ja tuotteen hinta (täytetään korvausehdotuslomake)
-Asiakas ostaa uuden rannekkeen, johon oikeat tuotteet ladataan
5.Rannekkeen/kortin tuotteet vanhentuneet
-Ei hyvitetä
-Isommista korttimääristä voidaan tehdä erillinen päätös
6.Rannekkeelta/kortilta leimattu väärä/ylimääräinen tuote
-Yksittäinen virheleimaus voidaan hyvittää antamalla asiakkaalle yksi hyvityslippu suoraan kassalta
-Listaan merkitään hyvityslapun numero, hyvityksen syy ja asiakkaan nimi
-Hyvityslippuun kirjoitetaan asiakkaan nimi
7.Asiakas on sairastunut eikä voi käyttää ranneketta/korttia
-Uintisarja- ja kuntosalirannekkeita/kortteja ei hyvitetä
-Senioriranneke/kortti ja Aktivointiranneke voidaan hyvittää, jos asiakkaalla on lääkärintodistus (liikuntakielto) eikä hän voi käyttää ranneketta/korttia enää ollenkaan sen voimassaoloaikana. Hyvityksen määrä selvitetään erikseen (käyttöaika jäljellä/jäljellä oleva aika)
-Uimakoulumaksut voidaan hyvittää lääkärintodistuksen perusteella (uimahalli hoitaa hyvitykset)
-Täytetään korvausehodtuslomake
8.Asiakas muuttaa muualle eikä voi käyttää tuotteita
-Ei hyvitetä
9.Asiakkaasta on tullut opiskelija ja hänen rannekkeellaan/kortillaan on jäljellä kalliimpia aikuisten tuotteita
-Ei hyvitetä. Asiakkaan kannattaa käyttää pois kalliimmat tuotteet ennen kuin lataa uusia kertoja
10.Asiakas on juuri täyttänyt 65v. ja haluaa ostaa seniorirannekkeen/kortin, mutta hänellä on rannekkeellaan/kortillaan vielä käyntikertoja voimassa
-Ei hyvitetä. Rannekkeella/kortilla olevat tuotteen asiakas voi käyttää normaalisti
Muut hyvitykset käsitellään tapauskohtaisesti erillisellä päätöksellä.