Turun kaupunki§Päätöspöytäkirja1
Vapaa-aika 
Loppupvm 31.5.2023, Vapaa-aikajohtaja2919.04.2023 

3069-2023 (02 08 00)

Matkailun 100 syytä matkailla Suomessa -kampanja 2023

Viestinnän ja markkinoinnin yhteiset palvelut, markkinointipäällikkö Juha Elo 19.4.2023:

Matkailijat ovat tärkeä kohderyhmä vapaa-ajan palvelukokonaisuuden palvelualueille ja yhteistyökumppaneille. Drama Queen Communications Oy työstää tänäkin vuonna yhdessä Suomen matkailuorganisaatioiden kanssa valtakunnallisen kesäkampanjan, jolla tavoitellaan erityisesti kotimaanmatkailijoita. ​

Drama Queen Communications Oy:lta tulee tilata 100 syytä matkailla Suomessa -kampanjapaketti kesälle 2023. Markkinoitavat kohteet ovat: Vanha kaupunki (Taiteen talo -kärjellä), Apteekkimuseo ja Cafe Qwensel, Kupittaanpuisto & Seikkailupuisto, Luostarinmäki, Turun linna ja Linnanpuisto, Nykytaide Turussa ja Manilla.

Pakettiin kuuluu kohteille oman kohdekortin lisäksi mm. laskeutumissivu, some- ja digimarkkinointia, vaikuttajayhteistyötä ja räätälöity alueellinen viestintätoimenpide.​ Kustannus on 25 000 € (alv 0 %).

Vs. vapaa-aikajohtaja Outi Kari-Granfors:

Päätös​Päätin, että vapaa-ajan palvelukokonaisuus tilaa Drama Queen Communications​ Oy:lta 100 syytä matkailla Suomessa -kampanjapaketin kesälle 2023. Hankinnan hinta on 25 000 € (alv 0 %) ja se maksetaan kustannuspaikalta 20010, tilastollinen tilausnumero 2201001.​​

Outi Kari-Granfors

vs. vapaa-aikajohtaja

Jakelu

aoDrama Queen Communications Oy
tiedKonsernihallinto, talouspalvelut
tiedKulttuuri- ja nuorisolautakunta
tiedVapaa-aika
tpvXXXXX
tiedXXXXX