Turun kaupunki | § | Päätöspöytäkirja | 1 |
Vapaa-aika | |||
Loppupvm 31.5.2023, Vapaa-aikajohtaja | 29 | 19.04.2023 |
3069-2023 (02 08 00)
Matkailun 100 syytä matkailla Suomessa -kampanja 2023
Viestinnän ja markkinoinnin yhteiset palvelut, markkinointipäällikkö Juha Elo 19.4.2023:
Matkailijat ovat tärkeä kohderyhmä vapaa-ajan palvelukokonaisuuden palvelualueille ja yhteistyökumppaneille. Drama Queen Communications Oy työstää tänäkin vuonna yhdessä Suomen matkailuorganisaatioiden kanssa valtakunnallisen kesäkampanjan, jolla tavoitellaan erityisesti kotimaanmatkailijoita.
Drama Queen Communications Oy:lta tulee tilata 100 syytä matkailla Suomessa -kampanjapaketti kesälle 2023. Markkinoitavat kohteet ovat: Vanha kaupunki (Taiteen talo -kärjellä), Apteekkimuseo ja Cafe Qwensel, Kupittaanpuisto & Seikkailupuisto, Luostarinmäki, Turun linna ja Linnanpuisto, Nykytaide Turussa ja Manilla.
Pakettiin kuuluu kohteille oman kohdekortin lisäksi mm. laskeutumissivu, some- ja digimarkkinointia, vaikuttajayhteistyötä ja räätälöity alueellinen viestintätoimenpide. Kustannus on 25 000 € (alv 0 %).
Vs. vapaa-aikajohtaja Outi Kari-Granfors:
PäätösPäätin, että vapaa-ajan palvelukokonaisuus tilaa Drama Queen Communications Oy:lta 100 syytä matkailla Suomessa -kampanjapaketin kesälle 2023. Hankinnan hinta on 25 000 € (alv 0 %) ja se maksetaan kustannuspaikalta 20010, tilastollinen tilausnumero 2201001.
Outi Kari-Granfors
vs. vapaa-aikajohtaja
Jakelu
aoDrama Queen Communications Oy
tiedKonsernihallinto, talouspalvelut
tiedKulttuuri- ja nuorisolautakunta
tiedVapaa-aika
tpvXXXXX
tiedXXXXX