Turun kaupunki | § | Päätöspöytäkirja | 1 |
Vapaa-aika | |||
Loppupvm 31.5.2023, Vapaa-aikajohtaja | 21 | 01.04.2022 |
4014-2022 (02 08 00)
Matkailun 100 syytä matkailla Suomessa -kampanja 2022
Viestinnän ja markkinoinnin yhteiset palvelut, markkinointipäällikkö Kirsi Storckovius 29.3.2022:
Matkailijat ovat tärkeä kohderyhmä vapaa-ajan palvelukokonaisuuden palvelualueille ja yhteistyökumppaneille. Drama Queen Communications työstää tänäkin vuonna yhdessä matkailuorganisaatioiden kanssa valtakunnallisen kesäkampanjan, jolla tavoitellaan erityisesti kotimaanmatkailijoita.
Drama Queen Communications:ilta tulee tilata 100 syytä matkailla Suomessa Lohi-kampanjapaketti kesälle 2022 yhdessä matkailuorganisaatio Visit Turun kanssa. Markkinoitavat kohteet ovat: Kupittaanpuisto ja Lastenkulttuurikeskus Seikkailupuisto, Kulttuurikuntoilu Ruissalossa, Luostarinmäki, Turun linna, Nykytaide Turussa ja Musiikkijuhlat - Turku taiteen näyttämö.
Pakettiin kuuluu kohteille oman kohdekortin lisäksi mm. laskeutumissivu, some- ja digimarkkinointia, vaikuttajayhteistyötä ja räätälöity alueellinen viestintätoimenpide. Kustannus on 25 000 € (alv 0 %).
Vapaa-aikajohtaja Minna Sartes:
PäätösPäätin, että vapaa-ajan palvelukokonaisuus tilaa Drama Queen Communications:ilta 100 syytä matkailla Suomessa -kampanjapaketin kesälle 2022. Hankinnan hinta on 25 000 € (alv 0 %) ja se maksetaan kustannuspaikalta 20010, tilastollinen tilausnumero 2201001.
Minna Sartes
vapaa-aikajohtaja
Jakelu
aoDrama Queen Communications Oy
tiedKonsernihallinto, talouspalvelut
tiedKulttuuri- ja nuorisolautakunta
tiedXXXXX
tpvXXXXX