Turun kaupunki§Päätöspöytäkirja1
Vapaa-aika 
Loppupvm 31.5.2023, Vapaa-aikajohtaja2101.04.2022 

4014-2022 (02 08 00)

Matkailun 100 syytä matkailla Suomessa -kampanja 2022

Viestinnän ja markkinoinnin yhteiset palvelut, markkinointipäällikkö Kirsi Storckovius 29.3.2022:

Matkailijat ovat tärkeä kohderyhmä vapaa-ajan palvelukokonaisuuden palvelualueille ja yhteistyökumppaneille. Drama Queen Communications työstää tänäkin vuonna yhdessä matkailuorganisaatioiden kanssa valtakunnallisen kesäkampanjan, jolla tavoitellaan erityisesti kotimaanmatkailijoita.  

Drama Queen Communications:ilta tulee tilata 100 syytä matkailla Suomessa Lohi-kampanjapaketti kesälle 2022 yhdessä matkailuorganisaatio Visit Turun kanssa. Markkinoitavat kohteet ovat: Kupittaanpuisto ja Lastenkulttuurikeskus Seikkailupuisto, Kulttuurikuntoilu Ruissalossa, Luostarinmäki, Turun linna, Nykytaide Turussa ja Musiikkijuhlat - Turku taiteen näyttämö.

Pakettiin kuuluu kohteille oman kohdekortin lisäksi mm. laskeutumissivu, some- ja digimarkkinointia, vaikuttajayhteistyötä ja räätälöity alueellinen viestintätoimenpide. Kustannus on 25 000 € (alv 0 %).

Vapaa-aikajohtaja Minna Sartes:

PäätösPäätin, että vapaa-ajan palvelukokonaisuus tilaa Drama Queen Communications:ilta 100 syytä matkailla Suomessa -kampanjapaketin kesälle 2022. Hankinnan hinta on 25 000 € (alv 0 %) ja se maksetaan kustannuspaikalta 20010, tilastollinen tilausnumero 2201001. 

 

 

Minna Sartes

vapaa-aikajohtaja

Jakelu

aoDrama Queen Communications Oy
tiedKonsernihallinto, talouspalvelut
tiedKulttuuri- ja nuorisolautakunta
tiedXXXXX
tpvXXXXX