Turun kaupunki§KokouspvmAsia1
Kiinteistöliikelaitoksen johtokunta6405.02.20143

923-2014 (660)

Paikalla -palvelun katu- ja viheraluepalautteet vuonna 2013

Tiivistelmä:

2012 alusta keskitetyn asiakaspalvelun ja käyttöönotetun palautejärjestelmän avulla saadaan tilastoitua palautteiden määrää ja kohdennettua käytössä olevia resursseja mahdollisimman oikein.

Kilajk § 64

Infrapalvelut, vastaava rakennuttaja Anna-Kaisa Kaukola 23.1.2013:

Katu- ja viheralueista on vuoden 2013 aikana tullut 5748 palautetta. Suurin osa palautteista koskee työn suorittamista ja selkeitä vikailmoituksia on myös paljon. Palautteet ovat tehostaneet ylläpitotoimia. Lähtökohtana on, että asiakas on oman lähialueensa viihtyisyyden ja toimivuuden paras asiantuntija. Pieniä korjaustoimia on pystytty toteuttamaan nopeasti. Kehittämispalautteet ovat korvausinvestointien ohjelmoinnin asukastiedon perusta. Palaute on vain osa työtä ohjaavaa asukastietoa, jatkuvasti huomioidaan myös ns. hiljaiset ryhmät ja asuinalueet, joista palautetta tulee vähemmän.

Oheismateriaali 1Paikalla –palvelun tilannekatsaus

Toimialajohtaja Jouko Turto:

EhdotusKiinteistöliikelaitoksen johtokunta merkitsee Paikalla -palvelun tilannekatsauksen tiedoksi.

PäätösEhdotus hyväksyttiin.