Tehtävät - Yhteydenpito kuntien asiakasohjaajiin (150 henkilöä): tapaamisten koordinointi ja toimintamallin ylläpito ja kehittäminen - Ensivaiheen tekninen tuki ja tarvittaessa asian siirto eteenpäin ja teknisen korjauksen / tarpeen määrittely ja seuranta - Sisällön tuottamisen tuki: asiakastarpeen kirjaaminen ja muu dokumentointi sisällölisesti - Uudet tunnukset, tunnusten hallinnointi kompassin alustoille - Tietosuoja, vaitiolovelvollisuus, kompassin henkilöstön hallinnointi näiden osalta - Yhteydenpito palveluntuottajiin sekä tuki ja opastus - Verkoston ylläpito: osallistuminen mm. järjestöjen yhteistyökokouksiin, kuntien yhteiskehittämiseen (mm. RAI), vanhusten osallistaminen jne. - Kehittämisprojektien suunnitteluun osallistuminen, fasilitointi, dokumentointi, koordinointi |