Turun kaupunki | § | Päätöspöytäkirja | 1 |
Konsernihallinto, IT-palvelut | |||
IT-palvelujohtaja | 22 | 30.03.2021 |
13740-2020 (02 08 00, 07.03)
Valtuustosalin sali- ja kokousjärjestelmän tuki- ja ylläpitopalvelun hankinta Audico Technology Oy:ltä
IT-pääsuunnittelija Katri Mentunen 18.3.2021:
Valtuustosalin uuden sali- ja kokousjärjestelmän toimitus hyväksyttiin 4.12.2020, jolloin tuli voimaan Turun kaupungin ja Audico Technology Oy:n välinen sopimus valtuustosalin sali- ja kokousjärjestelmän tuki-, ylläpito- huoltopalveluista (dnro 1800-2019). Sopimuksen mukainen hinta mainituille palveluille on 2 573,47 euroa (alv 0%) / kuukausi. Lisäksi sopimukseen sisältyy mahdollisuus yhteen 5 000 euron (alv 0%) bonukseen vuoden aikana.
Esitän, että IT-palvelut hankkii Audico Technology Oy:ltä valtuustosalin sali- ja kokousjärjestelmän tuki-, ylläpito- ja huoltopalvelun. Kustannukset vuonna 2021 ovat enintään 38 456 euroa (alv 0 %). Kustannukset kohdistetaan kustannuspaikalle 11607 Tietojärjestelmien jatkokehittäminen, tilastollinen tilausnumero 605758. Vuodesta 2022 eteenpäin kustannukset kohdistetaan kustannuspaikalle 11427 Sovelluspalvelut.
IT-palvelujohtaja Joni Ilmanen 29.3.2021:
Hankintayksikköä sitova tilaus ei synny tällä päätöksellä, vaan vasta erikseen tehtävällä kirjallisella tilauksella.
Joni Ilmanen
IT-palvelujohtaja
Oikaisuohje ja valitusosoitus liitteenä.
Jakelu
aoAudico Technology Oy
tiedKaupunginhallitus
tiedXXXXX
tpvXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX
tpvXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX