Turun kaupunki§Päätöspöytäkirja1
Konsernihallinto, IT-palvelut 
IT-palvelujohtaja2230.03.2021 

13740-2020 (02 08 00, 07.03)

Valtuustosalin sali- ja kokousjärjestelmän tuki- ja ylläpitopalvelun hankinta Audico Technology Oy:ltä

IT-pääsuunnittelija Katri Mentunen 18.3.2021:

Valtuustosalin uuden sali- ja kokousjärjestelmän toimitus hyväksyttiin 4.12.2020, jolloin tuli voimaan Turun kaupungin ja Audico Technology Oy:n välinen sopimus valtuustosalin sali- ja kokousjärjestelmän tuki-, ylläpito- huoltopalveluista (dnro 1800-2019). Sopimuksen mukainen hinta mainituille palveluille on 2 573,47 euroa (alv 0%) / kuukausi. Lisäksi sopimukseen sisältyy mahdollisuus yhteen 5 000 euron (alv 0%) bonukseen vuoden aikana.

Esitän, että IT-palvelut hankkii Audico Technology Oy:ltä valtuustosalin sali- ja kokousjärjestelmän tuki-, ylläpito- ja huoltopalvelun. Kustannukset vuonna 2021 ovat enintään 38 456 euroa (alv 0 %).  Kustannukset kohdistetaan kustannuspaikalle 11607 Tietojärjestelmien jatkokehittäminen, tilastollinen tilausnumero 605758. Vuodesta 2022 eteenpäin kustannukset kohdistetaan kustannuspaikalle 11427 Sovelluspalvelut.

IT-palvelujohtaja Joni Ilmanen 29.3.2021:

PäätösPäätin, että IT-palvelut hankkii Audico Technology Oy:ltä valtuustosalin sali- ja kokousjärjestelmän tuki-, ylläpito- ja huoltopalvelun. Kustannukset vuonna 2021 ovat enintään 38 456 euroa (alv 0 %).  Kustannukset kohdistetaan kustannuspaikalle 11607 Tietojärjestelmien jatkokehittäminen, tilastollinen tilausnumero 605758. Vuodesta 2022 eteenpäin kustannukset kohdistetaan kustannuspaikalle 11427 Sovelluspalvelut.

Hankintayksikköä sitova tilaus ei synny tällä päätöksellä, vaan vasta erikseen tehtävällä kirjallisella tilauksella.

Joni Ilmanen

IT-palvelujohtaja

Oikaisuohje ja valitusosoitus liitteenä.

Jakelu

aoAudico Technology Oy
tiedKaupunginhallitus
tiedXXXXX
tpvXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX
tpvXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX