Turun kaupunki§Päätöspöytäkirja1
Konsernihallinto, strateginen hankinta 
Loppupvm 31.8.2020, Hankintapäällikkö7520.08.2020 

13176-2017 (065)

Infotaulut ajalle 1.5.2021 - 30.4.2022

 

Projektipäällikkö Lång Pekka 20.8.2020:

 

Hankinta- ja logistiikkajohtajan päätöksellä 3.05.2018 § 24 / sarja 10 valittiin Turun kaupungin infotaulujen palveluntuottajaksi 30.4.2021 päättyvälle sopimuskaudelle Gigantti Oy tarjotuin yksikköhinnoin sekä muuten tarjouspyynnön ja tarjouksien mukaisin ehdoin.

 

Tarjouspyynnössä 13176-2017 / 16.03.2018 varattiin mahdollisuus jatkaa sopimusta Tilaajan päätöksellä alkuperäisin ehdoin yhdellä (1) vuodella, ajalle 1.5.2021–30.04.2022.

 

Gigantti Oy on osoittanut edelleen täyttävänsä tarjouspyynnössä 16.03.2018 tarjoajalle asetetut rahoitukselliseen ja taloudelliseen tilanteeseen liittyvät vaatimukset. Tiedot on tarkistettu Vastuu Group -palvelun Gigiantti Oy Luotettava kumppani -raportista 20.8.2020.

 

Hankintalain 41 §:n 2 mom. mahdollistaa option käyttöönoton.

 

Esitän, että infotaulujen hankintasopimusta jatkettaisiin alkuperäisin hinnoin ja ehdoin Gigantti Oy:n kanssa 30.04.2022 asti.

 

Hankintapäällikkö Susanna Sarvanto-Hohtari

 

 

Päätös          Päätän, että infotaulujen hankintasipimusta jatketaan alkuperäisin hinnoin ja ehdoin Gigantti Oy:n kanssa 30.04.2022 asti.

 

Hankintayksikköä sitovat sopimukset eivät synny tällä päätöksellä, vaan vasta erikseen tehtävien kirjallisten sopimuksien allekirjoittamisella. Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyyn hankintamäärään sopimuskauden aikana.

 

Päätös voi muuttua tehdyn valituksen, hankintaoikaisun tai ylemmän viranomaisen otto-oikeuden perusteella.

 

 

 

Susanna Sarvanto-Hohtari

hankintapäällikkö

 

 

Oikaisuohje ja valitusosoitus liitteenä.

 

Lisätiedot: Projektipäällikkö Pekka Lång, puh. 040 6350 534.

 

 

 

 

Jakelu

tiedGigantti Oy Ab
tiedIT-palvelut
tiedKaupunginhallitus
tiedXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX
tpvXXXXX
tiedXXXXX
tiedXXXXX