Turun kaupunki | § | Päätöspöytäkirja | 1 |
Konsernihallinto, strateginen hankinta | |||
Loppupvm 18.11.2019, Hankinta- ja logistiikkajohtaja | 88 | 13.11.2019 |
10770-2017 (061)
Toimisto- ja koulutarvikkeiden hankintasopimuksen jatkaminen ajalle 1.2.2020 - 31.1.2022
Hankinta-asiantuntija Tapani Järvinen 11.11.2019:
Turun kaupungille ja muille tarjouspyynnössä mainituille hankintayksiköille on 31.1.2020 päättyvälle sopimuskaudelle hankittu Toimisto- ja koulutarvikkeita Lyreco Oy:ltä. Hankintasopimus perustuu Turun kaupungin hankinta- ja logistiikkajohtajan hankintapäätökseen 13.12.2017 § 78 /Sarja 10.
Tarjouspyynnössä 10770-2017 varattiin mahdollisuus jatkaa sopimusta tilaajan päätöksellä enintään kahdella vuodella, ajalle 1.2.2020 - 31.1.2022.
Lyreco Oy on osoittanut täyttävänsä tarjouspyynnön vaatimukset sopimuskaudella sekä tarjouspyynnössä tarjoajalle asetetut rahoitukselliseen ja taloudelliseen tilanteeseen liittyvät vaatimukset.
Toimisto- ja koulutarvikkeita hankitaan vuosittain Turun kaupungille n. 120 000 euron arvosta.
Ehdotus Ehdotan, että toimisto- ja koulutarvikkeiden hankintasopimusta Lyreco Oy:n kanssa jatketaan kahdella vuodella, ajalle 1.2.2020-31.1.2022.
Hankintayksiköt eivät sitoudu tiettyyn hankintamäärään tai -arvoon.
Hankinta- ja logistiikkajohtaja Fredrik Lindström:
Päätös Päätän, että toimisto- ja koulutarvikkeiden hankintasopimusta Lyreco Oy:n kanssa jatketaan kahdella vuodella, ajalle 1.2.2020-31.1.2022.
Hankintayksiköt eivät sitoudu tiettyyn hankintamäärään tai -arvoon sopimuskauden aikana.
Hankintayksikköä sitova sopimus ei synny tällä päätöksellä, vaan vasta erikseen tehtävän kirjallisen sopimuksen allekirjoittamisella.
Päätös voi muuttua tehdyn valituksen, hankintaoikaisun tai ylemmän viranomaisen otto-oikeuden perusteella.
Fredrik Lindström
hankinta- ja logistiikkajohtaja
Oikaisuohje ja valitusosoitus liitteenä
Lisätietoja: hankinta-asiantuntija Tapani Järvinen, puhelin 044 907 5896.
Jakelu
aoTarjoajat
tiedKaupunginhallitus