Turun kaupunki§Päätöspöytäkirja1
Konsernihallinto, strateginen hankinta 
Loppupvm 18.11.2019, Hankinta- ja logistiikkajohtaja8813.11.2019 

10770-2017 (061)

Toimisto- ja koulutarvikkeiden hankintasopimuksen jatkaminen ajalle 1.2.2020 - 31.1.2022

Hankinta-asiantuntija Tapani Järvinen 11.11.2019:

 

Turun kaupungille ja muille tarjouspyynnössä mainituille hankintayksiköille on 31.1.2020 päättyvälle sopimuskaudelle hankittu Toimisto- ja koulutarvikkeita Lyreco Oy:ltä. Hankintasopimus perustuu Turun kaupungin hankinta- ja logistiikkajohtajan hankintapäätökseen 13.12.2017 § 78 /Sarja 10.

 

Tarjouspyynnössä 10770-2017 varattiin mahdollisuus jatkaa sopimusta tilaajan päätöksellä enintään kahdella vuodella, ajalle 1.2.2020 - 31.1.2022.

Lyreco Oy on osoittanut täyttävänsä tarjouspyynnön vaatimukset sopimuskaudella sekä tarjouspyynnössä tarjoajalle asetetut rahoitukselliseen ja taloudelliseen tilanteeseen liittyvät vaatimukset.

 

Toimisto- ja koulutarvikkeita hankitaan vuosittain Turun kaupungille n. 120 000 euron arvosta.

 

Ehdotus        Ehdotan, että toimisto- ja koulutarvikkeiden hankintasopimusta Lyreco Oy:n kanssa jatketaan kahdella vuodella, ajalle 1.2.2020-31.1.2022.

 

Hankintayksiköt eivät sitoudu tiettyyn hankintamäärään tai -arvoon.

 

Hankinta- ja logistiikkajohtaja Fredrik Lindström:

 

Päätös          Päätän, että toimisto- ja koulutarvikkeiden hankintasopimusta Lyreco Oy:n kanssa jatketaan kahdella vuodella, ajalle 1.2.2020-31.1.2022.

 

Hankintayksiköt eivät sitoudu tiettyyn hankintamäärään tai -arvoon sopimuskauden aikana.

 

Hankintayksikköä sitova sopimus ei synny tällä päätöksellä, vaan vasta erikseen tehtävän kirjallisen sopimuksen allekirjoittamisella.

 

Päätös voi muuttua tehdyn valituksen, hankintaoikaisun tai ylemmän viranomaisen otto-oikeuden perusteella.

  

 

Fredrik Lindström

hankinta- ja logistiikkajohtaja

 

 

Oikaisuohje ja valitusosoitus liitteenä

 

Lisätietoja: hankinta-asiantuntija Tapani Järvinen, puhelin 044 907 5896.

Jakelu

aoTarjoajat
tiedKaupunginhallitus