Turun kaupunkiseudun joukkoliikennelautakunta    Aloite

 

 

Turku            13.4.2016

 

Kokoukselle

 

 

 

 

 

 

Fölin digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä sekä vuorovaikutuksen ja rahanteon parantamisesta

 

 

Esitetään, että joukkoliikennetoimisto mitä pikimmin ryhtyy Fölin digitaaliseen markkinointiviestintään uusien asiakkaiden saamiseksi Ja vanhojen sitouttamiseksi Fölipalveluihin.

 

 

 

1.vaiheessa kerätään monialaisin keinoin nykykäyttäjien nettiosoitteet ja kohdistetaan digimarkkinoinnin painopiste heihin. Laaditaan digiviestintä strategia.

 

 

2.vaiheessa aktivoidaan uusia asiakkaita Fölin mission ja tarkoituksen kuvaamiseksi tuleville asiakkaille.

 

 

3.vaiheessa ryhdytään digiverkostoitumaan sellaisten toimijoiden kanssa, joiden avulla saadaan synergiaetuja ja voidaan laajentaa Fölin palveluita uusille aloille (terveys- ja sivistyspalvelut, seudullinen matkailu, vesiliikenne etc.)

 

 

 

 

Mikael Miikkola

Lautakunnan (ps) jäsen