Hyvitykset

 

 

1.Kortti/ranneke ei toimi (ei ulkoisia vaurioita)

 

Uusi liikuntaranneke / Senioriranneke/-kortti / Kimmokeranneke

-Rannekkeen hinta voidaan hyvittää 2 vuoden ajan kortin ostopäivästä (tarkistetaan Liiteristä rannekkeen numeron perusteella)

-Rannekkeella olevat tuotteet voidaan siirtää uudelle rannekkeelle asiakaspalvelupisteessä tai asiakas voi saada hyvityksen pankkitilille, jos asiakas luovuttaa toimimattoman rannekkeen meille.

-Sarjatuotteen ostaneella pitää olla kuitti ostosta ja kausituotteen ostajalla henkilöllisyystodistus   

Vanha Pusatec-kortti

-Kortin hinta voidaan hyvittää 2 vuoden ajan kortin ostopäivästä, jos asiakkaalla on kuitti (huom! korttien myynti loppui helmikuussa 2012).

-Kortilla olevat tuotteet voidaan siirtää uudelle kortille asiakaspalvelupisteessä tai asiakas voi saada hyvityksen pankkitilille (täytetään korvausehdotuslomake).

-Asiakas luovuttaa toimimattoman kortin.

-Asiakkaalla pitää olla kuitti.

 

2.Kortti/ranneke katkennut tai osittain rikki

 

Uusi liikuntaranneke / Senioriranneke/-kortti / Kimmokeranneke

-Asiakas ostaa uuden rannekkeen

-Voimassaolevat tuotteet voidaan siirtää uudelle rannekkeelle rannekenumeron perusteella

-Ranneke luovutetaan asiakaspalvelupisteeseen

-Sarjatuotteen ostaneella pitää olla kuitti ostosta ja kausituotteen ostajalla henkilöllisyystodistus

 

Vanha Pusatec-kortti

-Asiakas ostaa uuden rannekkeen

-Voimassaolevat tuotteet voidaan siirtää uudelle rannekkeelle korttinumeron perusteella

-Kortti luovutetaan asiakaspalvelupisteeseen

-Sarjatuotteen ostaneella pitää olla kuitti ostosta ja kausituotteen ostajalla henkilöllisyystodistus

 

3.Kortti/ranneke kadonnut

 

Uusi liikuntaranneke / Senioriranneke/-kortti / Kimmokeranneke tai vanha Pusatec-kortti

-Ei hyvitetä

-Asiakas ostaa halutessaan uuden rannekkeen ja ostaa siihen uuden tuotteet

-Asiakas ostaa itse halutessaan uuden rannekkeen.

-Sarjatuotteen ostaneella pitää olla kuitti ostosta ja kausituotteen ostajalla henkilöllisyystodistus,

jotta asiakaspalvelupiste voi korvata kadonneella rannekkeella olleet käyttämättä jääneet voimassa olevat kerrat, tai kauden. Voimassaolopäivämäärä muutetaan samaksi, kuin kadonneessa rannekkeessa/kortissa olleet. Kadonnut kortti/ranneke laitetaan sulkulistalle.

-Asiakkaan halutessa ranneke/kortti voidaan laittaa sulkulistalle

-Löytynyt ranneke/kortti voidaan ottaa pois sulkulistalta, jos asiakas tulee näyttämään ranneketta/korttia ja kuittia asiakaspalvelupisteeseen. Löytyneestä kortista/rannekkeesta poistetaan mahdolliset voimassa olevat lataukset, jotka on jo korvattu uudelle rannekkeelle.

oKäyttämättä jääneet kerrat voidaan korvata, mikäli niiden aika on umpeutunut. Seniori- ja Kimmoketuotteessa aikaa pidennetään käyttämättä jäänyt aika.

 

4.Kortille/rannekkeelle myyty väärä tuote / asiakas on ostanut vahingossa väärän tuotteen (eikä myynnin peruutus enää onnistu)

-Hyvitetään pankkitilille rannekkeen/kortin hinta ja käyttämättä jääneiden kertojen hinta (täytetään korvausehdotuslomake)

-Hyvitys haettava 1kk sisällä ostohetkestä

-Asiakas ostaa uuden rannekkeen, johon oikeat tuotteet ladataan

 

5.Rannekkeen/kortin tuotteet vanhentuneet

-Ei hyvitetä

-Isommista korttimääristä voidaan tehdä erillinen päätös

 

6.Rannekkeelta/kortilta leimattu väärä/ylimääräinen tuote

-Yksittäinen virheleimaus voidaan hyvittää antamalla asiakkaalle yksi hyvityslippu suoraan kassalta

-Listaan merkitään hyvityslapun numero, hyvityksen syy ja asiakkaan nimi

-Hyvityslippuun kirjoitetaan asiakkaan nimi

 

7.Asiakas on sairastunut eikä voi käyttää ranneketta/korttia

-Uintisarja- ja kuntosalirannekkeita/kortteja ei hyvitetä

-Senioriranneke/kortti ja Kimmokeranneke voidaan hyvittää, jos asiakkaalla on lääkärintodistus (liikuntakielto) eikä hän voi käyttää ranneketta/korttia enää ollenkaan sen voimassaoloaikana. Hyvityksen määrä selvitetään erikseen (käyttöaika jäljellä/jäljellä oleva aika)

-Uimakoulumaksut ja muut kurssimaksut voidaan hyvittää lääkärintodistuksen perusteella

o4 kertaa tai vähemmän kertoja kestävien kurssien maksua ei palauteta

oYli 4 kertaa kestävien kurssien osallistumismaksusta hyvitetään käyttämättä jäänyt osuus, mikäli käymättä jää yli 75% kurssista.

-Täytetään korvausehdotuslomake

 

8.Asiakas muuttaa muualle eikä voi käyttää tuotteita

-Ei hyvitetä

 

9.Asiakkaasta on tullut opiskelija ja hänen rannekkeellaan/kortillaan on jäljellä kalliimpia aikuisten tuotteita

-Ei hyvitetä. Asiakkaan kannattaa käyttää pois kalliimmat tuotteet ennen kuin lataa uusia kertoja

 

10.Asiakas on juuri täyttänyt 65v. ja haluaa ostaa seniorirannekkeen/kortin, mutta hänellä on rannekkeellaan/kortillaan vielä käyntikertoja voimassa

-Ei hyvitetä. Rannekkeella/kortilla olevat tuotteen asiakas voi käyttää normaalisti

 

Muut hyvitykset käsitellään tapauskohtaisesti erillisellä päätöksellä.