Turun kaupunki§Päätöspöytäkirja1
Vapaa-aikatoimiala 
Toimialajohtaja/sarja 10211.03.2021 

2889-2021 (02 08 00)

Matkailun 100 syytä matkailla Suomessa -kampanja 2021

Viestinnän ja markkinoinnin yhteiset palvelut, markkinointipäällikkö Kirsi Storckovius 1.3.2021:

Matkailijat ovat tärkeä kohderyhmä vapaa-aikatoimialan palvelualueille ja yhteistyökumppaneille. Drama Queen Communications työstää yhdessä matkailuorganisaatioiden kanssa valtakunnallisen kesäkampanjan, jolla tavoitellaan erityisesti kotimaanmatkailijoita.  

Drama Queen Communications:ilta tulee tilata 100 syytä matkailla Suomessa -Lohi-kampanjapaketti kesälle 2021 yhdessä matkailuorganisaatio Visit Turun kanssa. Markkinoitavat kohteet ovat: Apteekki museo ja Qwenselin talo, Biologinen museo, Lastenkulttuurikeskus Seikkailupuisto liikennepuistoineen ja Kupittaan maauimala (teema: Kupittaan puisto), Kuralan kylämäki, Luostarinmäki, Turun linna, WAM, Kulttuurikuntoilureitit, Urheilupuisto ja Samppalinnan maauimala (teema: treeniaamu Turun reissulla). Pakettiin kuuluu kohteille oma laskeutumissivu, vaikuttajayhteistyötä ja räätälöity viestintätoimenpide. 

Kustannus on 25 000 € (alv 0 %).

Toimialajohtaja Minna Sartes:

PäätösPäätin, että vapaa-aikatoimiala tilaa Drama Queen Communications:ilta 100 syytä matkailla Suomessa -kampanjapaketin kesälle 2021. Hankinnan hinta on 25 000 € (alv 0 %) ja se maksetaan kustannuspaikalta 26001.

 

Minna Sartes

toimialajohtaja

 

Jakelu

aoDrama Queen Communications Oy
tiedKonsernihallinto, vapaa-aikatoimialan talouden toimialapalvelu
tiedKulttuurilautakunta
tpvXXXXX