Turun kaupunki | § | Päätöspöytäkirja | 1 |
Vapaa-aikatoimiala | |||
Toimialajohtaja/sarja 10 | 2 | 11.03.2021 |
2889-2021 (02 08 00)
Matkailun 100 syytä matkailla Suomessa -kampanja 2021
Viestinnän ja markkinoinnin yhteiset palvelut, markkinointipäällikkö Kirsi Storckovius 1.3.2021:
Matkailijat ovat tärkeä kohderyhmä vapaa-aikatoimialan palvelualueille ja yhteistyökumppaneille. Drama Queen Communications työstää yhdessä matkailuorganisaatioiden kanssa valtakunnallisen kesäkampanjan, jolla tavoitellaan erityisesti kotimaanmatkailijoita.
Drama Queen Communications:ilta tulee tilata 100 syytä matkailla Suomessa -Lohi-kampanjapaketti kesälle 2021 yhdessä matkailuorganisaatio Visit Turun kanssa. Markkinoitavat kohteet ovat: Apteekki museo ja Qwenselin talo, Biologinen museo, Lastenkulttuurikeskus Seikkailupuisto liikennepuistoineen ja Kupittaan maauimala (teema: Kupittaan puisto), Kuralan kylämäki, Luostarinmäki, Turun linna, WAM, Kulttuurikuntoilureitit, Urheilupuisto ja Samppalinnan maauimala (teema: treeniaamu Turun reissulla). Pakettiin kuuluu kohteille oma laskeutumissivu, vaikuttajayhteistyötä ja räätälöity viestintätoimenpide.
Kustannus on 25 000 € (alv 0 %).
Toimialajohtaja Minna Sartes:
PäätösPäätin, että vapaa-aikatoimiala tilaa Drama Queen Communications:ilta 100 syytä matkailla Suomessa -kampanjapaketin kesälle 2021. Hankinnan hinta on 25 000 € (alv 0 %) ja se maksetaan kustannuspaikalta 26001.
Minna Sartes
toimialajohtaja
Jakelu
aoDrama Queen Communications Oy
tiedKonsernihallinto, vapaa-aikatoimialan talouden toimialapalvelu
tiedKulttuurilautakunta
tpvXXXXX