Turun kaupunki | § | Päätöspöytäkirja | 1 |
Vapaa-aikatoimiala | |||
Toimialajohtaja/sarja 10 | 10 | 23.11.2018 |
13977-2018 (02 08 00)
Visit Turku Markkinointiyhteistyöpaketin hankinta Turku Touring Oy:ltä
Vapaa-aikatoimialan hallinto, markkinointipäällikkö Kirsi Storckovius 19.11.2018:
Matkailijat ovat tärkeä kohderyhmä vapaa-aikatoimialan palvelualueille ja yhteistyökumppaneille. Turun matkailuorganisaatio Visit Turku markkinoi voimakkaasti Turun vetovoimaisia matkailukohteita ja tapahtumia niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.
Turku Touring Oy:ltä tulee tilata Visit Turku -markkinointiyhteistyöpaketti kaudelle syyskuu 2018–elokuu 2019.
Yhteistyöpaketti koostuu ns. XL- ja M-paketeista ja tilataan seuraavasti:
1 ns. XL-paketti ajalle syyskuu 2018–elokuu 2019, kustannus 26 000 € (alv 0 %).
Paketti sisältää osallisuuden inspiraatiosivustoilla 4 laajalla ja laadukkaalla toimituksellisella artikkelilla/vuosi (2 artikkelia kesäkaudella, 2 artikkelia talvikaudella). Mainostoimiston tuottamat kuvaukset. Video- ja valokuvamateriaalia saa käyttää ilman eri maksua myös omassa markkinoinnissa. Artikkeleista tehdään Facebook-postaukset, joita sponsoroidaan. Postaukset näkyvät myös Instagramissa.
Artikkelinäkyvyys kerran vuodessa ilmestyvässä Turku-lifestyleprintissä, jota jaetaan laajasti mm. messuilla, hotelleissa, museoissa ja muissa matkailijaa kiinnostavissa kohteissa. Mahdollisuus myös kohteen myytävän paketin nostoon Visit Turun uutiskirjeessä ja tuotekortit Visitturku.fi official -sivustolla.
Yhteensä 21 kpl ns. M-pakettia, kustannus 1 000 €/paketti eli yhteensä 21 000 € (alv 0 %). Paketit sisältävät mukana olon listausartikkelissa, näkymisen valitussa kohderyhmässä ja näkyvyyden ympäri vuoden. Mahdollisuuden myytävän paketin nostoon Visit Turun uutiskirjeessä ja tuotekortin Visitturku.fi official -sivustolla. Mainostoimisto tuottaa kohteen kuvaukset ja listausartikkelista tehdään Facebook-postaus, jota sponsoroidaan, postaus näkyy myös Instagramissa.
10 kpl ns. M-paketteja ajalle syyskuu 2018–elokuu 2019, aiheina: Turun linna, Luostarinmäen käsityöläismuseo, Apteekkimuseo ja Qwenselin talo, Biologinen museo, Wäinö Aaltosen museo, Kuralan kylämäki, Turun pääkirjasto, Lastenkulttuurikeskus Seikkailupuisto, Turun filharmoninen orkesteri ja Impivaaran uimahalli.
6 kpl ns. M-paketteja vapaan kentän yhteistyökumppaneille ajalle syyskuu 2018–helmikuu 2019; Tehdas Teatteri, Aura of Puppets, Turun Nuori Teatteri, Ehkä-tuotanto, Key Ensemble ja Kuninkaantien muusikot.
5 kpl. ns. M-paketteja vapaan kentän yhteistyökumppaneille ajalle maaliskuu 2019–elokuu 2019;
Jazz City, Galleria Titanic, Galleria Joella, B-Galleria ja Turun Taidehalli.
Yhteistyöpaketin arvo on yhteensä 47 000 € (alv 0 %).
Toimialajohtaja Minna Sartes:
PäätösPäätin, että vapaa-aikatoimiala tilaa Turku Touring Oy:ltä Visit Turku -markkinointiyhteistyöpaketin kaudelle syyskuu 2018–elokuu 2019. Hankinnan hinta 47 000 € (alv 0 %) maksetaan kustannuspaikalta 26001.
Minna Sartes
toimialajohtaja
Oikaisuvaatimusohje liitteenä.
Jakelu
aoTurku Touring Oy
tiedKulttuurilautakunta
tiedVapaa-aikatoimiala, toimialan hallinto
tiedStorckovius Kirsi